سیاست دانشگاه آزاد مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 2700881
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

سیاست دانشگاه آزاد مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است و تربیت نیروهای توانمند از جمله دستاوردهای این دانشگاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدقربان کیانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج امروز، 22 دی ماه در اولین جلسه هیئت امنای مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان، اظهار کرد: در این دانشگاه بستر خوبی فراهم شده تا جوانان به سمت علم و دانش و افزایش توانمندی علمی هدایت شوند.
وی با عنوان اینکه از جمله وظایف حکومت اسلامی کمک به محرومان است، افزود: در کنار آن خود افراد نیز باید تلاش کنند زیرا باید نیازمندان خودکفا و توانمند شوند و جای خود را به نیازمندان دیگر بدهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج عنوان کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و اشاعه این فرهنگ بوده و تربیت نیروهای توانمند از جمله دستاوردهای این دانشگاه است.
وی در ادامه بیان کرد:‌ بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تامین هزینه تحصیلی خود با مشکل مواجه هستند بر همین اساس باید کمک به آنها در اولویت قرار گیرد.
کیانی در پایان یادآور شد: باید گروه هدف را شناسایی کرد و به توانمندسازی آنان پرداخت تا در آینده با مشکل اشتغال مواجه نشوند.
همچنین در این جلسه رئیس هیات امنای مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد سنندج طی سخنانی اظهار کرد:‌ مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد در خرداد ماه امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان آغاز به کار کرد و هدف از راه اندازی این مرکز توانمند علمی، آموزشی و اقتصادی دانشجویان است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 78 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی به این مرکز واصل شده است، تصریح کرد:‌ کمک به دو نفر یتیم، تامین بخشی از جهیزیه و کمک هزینه تحصیلی یک دانشجو از جمله فعالیت های این مرکز بوده است.
زکی‌زاده یادآور شد: نیازمندان واقعی باید شناسایی شوند و خیران کمک های خود را به دست این نیازمندان برسانند.

captcha