برنامه‌های کمیته قرآن با نیت نوگرایی و جذب بیشتر مخاطبان اجرا می‌شود
کد خبر: 2696452
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

برنامه‌های کمیته قرآن با نیت نوگرایی و جذب بیشتر مخاطبان اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اعلام اینکه در اولین نشست کمیته قرآنی باید کلیت کار را ببندیم، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با نیت نوگرایی و جذب بیشتر مخاطبان جوان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 21 دی ماه در اولین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ما بوده است و نهضت امام خمینی(ره) نیز ادامه‌دهنده نهضت عاشورا بوده است.
وی با اشاره به اینکه امام حسین در زمانی که ارزش‌های دینی در حال فراموشی بود دست به قیام زدند، افزود: در دورانی که باید امور و آموزه‌های دینی به عنوان سر لوحه زندگی مسلمانان باشد به دلیل ناکارآمدی حکمرانان در حال فراموشی بود که قیام امام حسین تمام دل های خفتگان را بیدار کرد و باردیگر دین اسلام را احیاء کرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اعلام کرد: امام حسین(ع) با نهضت عاشورا دانشگاهی از دستورات دین اسلام را برای همگان راه اندازی کرد و  اسلام را احیا و بازسازی کرد. یعنی می‌توان گفت احیای دین با شهادت امام حسین(ع) ممکن شد.
پیام نهضت امام خمینی(ره) را در جهان طنین انداز کنیم
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) هم ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) بود، عنوان کرد: در دوران رژیم ستمشاهی باردیگر آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی به دست فراموشی سپرده می‌شد که از این بابت باید گفت این نهضت بازگشت به نهضت عاشوراست.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) پیام نهضت عاشورا را به جهانیان رساند، بیان کرد: ما امروز نقش حضرت زینب را برعهده داریم و باید پیام نهضت امام خمینی(ره) را در جهان طنین‌انداز کنیم و این امر رسالت خطیری است.
آرمان‌های انقلاب پیوند ناگسستنی با قرآن دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه بنیان و پایه نظام انقلاب اسلامی قرآن بوده است، گفت: آرمان‌های انقلاب پیوند ناگسستنی با قرآن دارند.
وی با اعلام اینکه در اولین نشست کمیته قرآنی باید کلیت کار را ببندیم، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با نیت نوگرایی و جذب بیشتر مخاطبان جوان انجام شده است.
حجت‌الاسلام منتشلو ادامه داد: ادارات و نهادهای مختلف باید با اجرای برنامه‌های مختلف از مهجوریت و مظلومیت قرآن در برنامه‌های دهه فجر جلوگیری کنند.
وی یادآور شد: در دهه فجر امسال یک برنامه مشترک قرآنی با همکاری ادارات عضور کمیته قرآنی را برگزار خواهیم کرد.

captcha