دانشجویان از ارزش‌های اسلامی حفاظت کنند
کد خبر: 2694080
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳

دانشجویان از ارزش‌های اسلامی حفاظت کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه منوجان گفت: حضور دانشجویان در جبهه علمی و فرهنگی کشور ضروری است و باید به‌عنوان یک دانشجوی موفق از ارزش‌های اسلامی حفاظت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان روز گذشته، 20 دی در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد منوجان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر نقش مهمی در سرنوشت کشور دارند.
وی افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر و خانواده‌های آنها سرمایه‌ای بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
حجت‌الاسلام رضوانی تصریح کرد: هر انسان مسلمانی وابستگی شدید به دین و آئین خود دارد و این وابستگی در هر برهه‌ای از زمان خاستگاه خودش را دارد که می‌توان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که حضور مردم برای دفاع از مرزهای جغرافیایی این مرز و بوم را به همراه داشت.
امام جمعه منوجان خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد: پدران و برادران شما همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از آرمان‌های دین، جان خود را تقدیم کردند که الان ما در آسایش هستیم.
وی بیان کرد: باید سال‌ها و قرن‌ها بگذرد تا آن نوع فداکاری و ارزشی که در دوران دفاع وجود داشت به نمایش گذاشته شود و امروز فاصله ما با شهدا خیلی زیاد است و باید قدردان آنها باشیم.
حجت‌الاسلام رضوانی اظهار کرد: حضور دانشجویان در جبهه علمی و فرهنگی کشور ضروری است و باید به‌عنوان یک دانشجوی موفق از ارزش‌های اسلامی حفاظت کنند.

captcha