۹ دی، درس‌آموزی عوام به خواص در پاسداری از آرمان‌های انقلاب بود
کد خبر: 2648041
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
منتخب مردم شیراز در مجلس:

۹ دی، درس‌آموزی عوام به خواص در پاسداری از آرمان‌های انقلاب بود

گروه سیاسی: ذوالانوار با تأکید بر اینکه نهم دی‌ماه تجلی اراده ملت برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، گفت: در این حماسه عوام مردم به‌ خواص درس پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدحسین ذوالانوار، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز، 8 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت حماسه نهم دی‌ماه، این روز را روز نمایش بصیرت مردم ایران در مقابل حوادث و دشمنی‌ها دانست.

وی با تأکید بر اینکه نهم دی‌ماه تجلی اراده ملت برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: حماسه نهم دی‌ماه هویت و ذات خود را از مردمی بودن خود به‌دست آورد و در شرایطی که عده‌ای سعی بر تداوم اشتباه خود و میدان دادن به دشمنان انقلاب اسلامی داشتند مردم با حضوری بصیرانه به این فتنه پایان دادند.

ذوالانوار افزود: حماسه نهم دی‌ماه یکی دیگر از برگ‌های درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است که توسط مردم انقلابی شکل گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در این حماسه عوام مردم به خواص درس پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی دادند، گفت: نهم دی ماه پایانی شیرین بر وقایع تلخ سال 88 و لشکرکشی‌های خیابانی بود.

وی با تأکید بر اینکه، این بعد مردمی بودن است که هرگز اجازه فراموشی این حماسه را به تاریخ معاصر نمی‌دهد، گفت: ملت ایران در این حماسه نشان دادند که حامی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند نه طرفدار افراد و گروه‌های سیاسی.

منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی که در فتنه‌های سال 88 دخیل بودند هنوز ابراز پشیمانی نکردند که از نکات قابل تأسف سال 88 است.

ذوالانوار تأکید کرد: حضور مردم در بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه بهترین پاسخ به افرادی است که به‌دنبال تطهیر اتفاقات سال 88 هستند.

captcha