ملت ا‌یران با تأسی از اندیشه‌های ‌امام(ره) و ‌رهبری از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند
کد خبر: 2645705
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶

ملت ا‌یران با تأسی از اندیشه‌های ‌امام(ره) و ‌رهبری از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند

گروه سیاسی: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ایرانیان ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها و اصول نظام مقدس اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز یکشنبه، 7 دی در جمع کارکنان دادگستری کرمان گفت: مردم غیور و آگاه ایران اسلامی در این روز با حضور در صحنه کسانی را که سعی در ایجاد خلل در حرکت انقلابی را داشتند، ناامید کردند.
وی با اشاره به فتنه‌گران غافل از عنصر اعتقاد و ایمان راسخ در ملت مسلمان ایران افزود: همچون گذشته انقلاب اسلامی ایران بر قلوب مؤمنان استوار است، تبلیغات و تحریکات عناصر خودباخته غرب و شرق کوچک‌ترین خللی در تداوم راه آن که همانا راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) است، نخواهد گذاشت.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ابعاد وسیع حماسه 9 دی تصریح کرد: این حادثه در عمق معنای خود این مفهوم بزرگ را ارائه کرد که ایرانیان ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها و اصول نظام مقدس اسلامی هستند.
موحد تصریح کرد: حضور میلیونى مردم در حماسه تاریخى 9 دى 88 فقط یک راهپیمایى وصف‌ناپذیر نبود بلکه در قالب یک رفراندوم عمومی تمام ‏معنا نشان داد مردم مدافع نظام و جایگاه رهبرى هستند و هر جریان و شخصیتى را نیز تنها با همین 2 ملاک می‌سنجند.
وی عنوان کرد: افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمى نظام، منفعل‏ شدن جریان فتنه و تبدیل فتنه‏‌گران به مرده سیاسى، عمق‏‌بخشى به بینش و بصیرت سیاسى مردم در شناخت جریان‏‌هاى سیاسى و الگوهاى جدید دوستى و دشمنى با انقلاب، پیوند مردم و رهبرى، تعمیق ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهاى فرهنگ عاشورایى، ایجاد اتحاد ملى و انسجام اسلامى در بین مردم و ... از دیگر پیامدها و دستاوردهاى داخلى حماسه 9 دى است.
موحد یادآور شد: امروز به‏ جرات مى‏‌توان ادعا کرد، حماسه تاریخى 9 دى به‏‌عنوان تکیه‏‌گاه تصمیمات بزرگ در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور شناخته مى‏‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: 9 دى و شعارهایى که در این روز داده شد در داخل و خارج از کشور نشان داد، مردم ایران به راه، نظام و امام خود ایمان دارند و همین خودباورى، روح امید در کالبد خسته مسلمانان در کشورهاى منطقه دمید.

captcha