حرکت به‌سمت آرمان‌های انقلاب تحرک بیشتری گرفته است
کد خبر: 2618405
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان:

حرکت به‌سمت آرمان‌های انقلاب تحرک بیشتری گرفته است

گروه اجتماعی: در دهه چهارم انقلاب قرار داریم که از سوی رهبر معظم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت نام گرفته و امروز حرکت به‌سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی تحرک بیشتری گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، عزت‌الله ستوده، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان یکشنبه، 24 آذرماه در جمع مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: سه دهه از عمر باعزت انقلاب اسلامی می‌گذرد، اکنون در دهه چهارم انقلاب قرار داریم که از سوی رهبر معظم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت نام گرفته و امروز حرکت به‌سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی تحرک بیشتری گرفته است.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زمینه‌ها را برای پرورش آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم کرده و مقدمات لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، معرفتی، معارفی و غیره فراهم شده تا دانش‌آموزان از معنویت و کارایی لازم برخودار باشند.

ستوده بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متعددی برای جذب دانش‌آموزان مانند اجرای طرح یاوران ولایت، برقراری حلقه‌های صالحین، برگزاری طرح اشاعه روحیه بسیجی و معصوم‌سازی دانش‌آموزان از تهاجم فرهنگی و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی برعهده دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 70 درصد سهمیه اردوهای راهیان نور در همدان محقق شده است، گفت: طرح هجرت در حد کیفیت مطلوب و در سطح مصوبات در حال اجراست و شورای اجلاس قشر نیز برگزار شده است.

وی بیان کرد: 240 هزار پیامک در ابعاد مختلف با نگاه فرهنگی ارسال شده است و8 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان، اولیا و مربیان در همایش‌های مختلف با مقدمات لازم را برای آگاهی‌سازی نسبت به مضرات ماهواره و نحوه به انحراف کشیده شدن خانواده‌ها دریافت کردند.

captcha