تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی اولویت‌ برنامه‌های دهه فجر است
کد خبر: 2617317
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
دبیر ستاد دهه فجر همدان:

تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی اولویت‌ برنامه‌های دهه فجر است

گروه اجتماعی: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تأکید بر پیوند نسل‌ها در برگزاری مراسم دهه فجر، و تقویت ارتباط ستاد دهه فجر با مراکز دینی، حوزوی و علمی و دانشگاهی از جمله اولویت‌های تأکید شده در تدوین برنامه‌های دهه فجر امسال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، علیرضا بابایی، دبیر ستاد دهه فجر شهرستان همدان چهارشنبه، 19 آذرماه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان اظهار کرد: امسال در شهرستان همدان با 17 کمیته تخصصی و دو ستاد فرعی برنامه‌های دهه فجر اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف ستاد دهه فجر همدان کیفیت‌بخشی به برنامه‌های بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب است، در همین راستا 17 کمیته تخصصی و دو ستاد فرعی در سطح شهرستان همدان تشکیل می‌شود.

بابایی با ذکر عناوین نام‌گذاری‌شده روزشمار دهه فجر خواستار تدوین برنامه‌ها با توجه به این عناوین شد و بیان کرد: دهه فجر امسال با شعار پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان همدان عنوان کرد: ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها متناسب با اقشار و رده‌های مختلف سنی مردم، مردمی کردن مراسم و تعیین نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد از دیگر مواردی است که باید در تدوین برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: کمیته‌های تخصصی دهه فجر نسبت به مستند‌سازی برنامه‌ها و ارایه گزارش و صورت جلسات خود به ستاد دهه فجر شهرستان در موعد مقرر اهتمام داشته باشند.

وی گفت: باتوجه به نظرسنجی و ارزیابی انجام شده برنامه‌های سال‌های قبل، ضعف در نوآوری و خلاقیت، ضعیف بودن جلوه جشن و شادی مراسم، تحرک کم نهادهای متولی امور جوانان، نارضایتی از اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌ها توسط سیمای مرکز همدان از جمله مهمترین نقاط ضعف برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

بابایی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی با ارایه خدمات ویژه در طول دهه فجر مانند تخفیف، تقسیط یا رایگان نمودن برخی از خدمات قابل ارایه، تسهیل در فرآیند و کاهش زمان انجام کار می‌توانند نقش مؤثری در حلاوت این ایام برای مردم داشته باشند‌.

captcha