خبرنگار ایکنا به عنوان خبرنگار برتر استانی بسیج رسانه تجلیل شد
کد خبر: 2614544
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۱
در بوشهر؛

خبرنگار ایکنا به عنوان خبرنگار برتر استانی بسیج رسانه تجلیل شد

گروه اجتماعی: حامد فکوری، خبرنگار ایکنا در نخستین همایش «رسانه، بسیج با گفتمان ولایت» از سوی فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر به عنوان خبرنگار برتر استانی بسیج رسانه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در آئین تجلیل از خبرنگاران و از تعدادی عکاسان و اهالی فعال رسانه‌های خبری بوشهر در نخستین «همایش رسانه، بسیج با گفتمان ولایت» که به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سالن اجتماعات 22 بهمن حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، از حامد فکوری، خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه استان بوشهر به‌عنوان خبرنگار برتر استانی بسیج رسانه از سوی سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) و حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تقدیر و تجلیل شد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: اشاعه تفکر ناب و بالنده بسیجی، ماموریت خطیر و گران سنگی است که پویایی، سرزندگی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن وابسته است.

پیش روندگی و پیش برندگی این تفکر الهی و اسلامی، رمز اعتلای روز افزون این نظام و عامل ارتقاء و تقویت مولفه های توانمندی آن در تمامی عرصه هاست.

درود بی پایان بر امام راحل عظیم الشان(ره) و همه شهدای همیشه جاوید بسیجی، که راه روشن حیات طیبه انسانی در سایه التزام به تفکر بسیجی را برای ما و بلکه همه نسل ها و عصرها ترسیم کردند تا امروز بتوانیم با اقتدار و سرافرازی، دشمنان اسلام و انسانیت را منکوب و روح امید را در دل همه ملت های آزاده منطقه و جهان زنده نمائیم.

بدین وسیله تلاش‌های مشکور و ارزشمند جنابعالی را در حوزه بسیج و رسانه با شعار«بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» به امید تکرار و تداوم این تلاش‌ها، تقدیم‌تان می‌نماییم.

امید است، پرشورتر از پیش و با عمل به رهنمودهای گرانقدر امام امت(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، در همه صحنه‌های پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، موفق و منصور باشید.

captcha