عاشورا؛ زیباترین تابلو عالم خلقت را به تصویر کشید
کد خبر: 2612975
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

عاشورا؛ زیباترین تابلو عالم خلقت را به تصویر کشید

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با اعلام اینکه خدواند زیبایهای خود را در عاشورا به نمایش گذاشته است، گفت: عاشورا زیباترین تابلو عالم خلقت را به تصویر کشید.

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه خدواند زیبایهای خود را در عاشورا به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: عاشورا زیباترین تابلو عالم خلقت را به تصویر کشید.
وی با اشاره به اینکه کربلا دانشگاه عشق است و اهل محبت و معرفت دانشجویان آن هستند،افزود: کسی که عاشق امام حسین(ع) است باید به او عشق بورزد و عزاداری برای سید الشهدا(ع) از بزرگترین شعائر اسلامی است.
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با اعلام اینکه عاشورا صحنه عشق به امام حسین(ع) است، عنوان کرد: ما هم می‌توانیم با کاروان کربلا همراه  شویم اگر عشق حسینی داشته باشیم  و خون مقدس سید الشهدا(ع) تا قیام حضرت مهدی(ع) از جوش نمی‌افتد.
وی هدف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر معرفی و اعلام کرد: عاشورا با آزادگی و مبارزه با ظلم گره خورده و روز به روز وسیع‌تر از گذشته می‌شود.
حجت‌الاسلام عظیمی نظارت عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را از ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن تلاش دارد این واجب الهی را با عملی همراه با خشونت نشان دهد، در حالی که امر به معروف و نهی از منکر به هیچ وجه به معنای خشونت نیست، بلکه با زبانی نرم و از روی دلسوزی است.

captcha