روحانیان در حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند
کد خبر: 1476390
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

روحانیان در حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند

گروه اجتماعی: رئیس حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روحانیان باید در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند، گفت: امروز دانشگاه و حوزه از هر چیزی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی امروز، دوم آذرماه درمراسم بزرگداشت روز قشر بسیج طلاب و دانشجو با اشاره به کلام نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «روحانیون و مجاهدان فی‌سبیل‌الله، حق حیات بر گردن حوزه‌های علمیه تشییع دارند»، گفت: ما وارثان زحمات و تلاش‌های پیامبران الهی، ائمه اطهار(ع)، شهدای کربلا و انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه روحانیان در کنار وظایف مهم تحصیل، تهذیب و تبلیغ معارف دینی که بر‌عهده دارند باید در حفظ و نشر ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشند، اظهار کرد: امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند و باید تحقق همدلی و وحدت انسانی در خدمت آرمان‌های اسلامی قرار گیرد.

رئیس حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی عنوان کرد: مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است و حوزه علمیه و دانشگاه باید چارچوب‌های اصیل اسلام ناب‌محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند.

مشرفی به بیان حضرت امام(ره) اشاره کرد و یادآور شد: امام(ره) از قشر بسیج طلبه و دانشجو می‌خواهد که چارچوب‌های اصیل اسلام را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند و این یکی از مهمترین و در عین حال سخت‌ترین مسئولیت‌های این تشکل است که چنانچه به نحو مطلوب انجام گیرد این نیروی بزرگ را از آفات و آسیب‌های مختلف فکری و سیاسی مصون خواهد داشت.

captcha