سیاست غربی هدف قرار دادن افکار جوانان است
کد خبر: 1472576
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

سیاست غربی هدف قرار دادن افکار جوانان است

گروه اجتماعی: دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌ غربی گفت: هدف قرار دادن فکر جوانان از سیاست‌هایی است که جامعه‌غربی برای افزایش استعمال مواد مخدر در کشور در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌غربی صادق الماسی، دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز چهارشنبه 21 آبان ماه در سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که جوامع غربی شاهد پیشرفت روز افزون جمهوری‌اسلامی ایران و رسیدن به خود کفایی در زمینه‌های مختلف شدند ابتدا با تحریک کشور‌های همسایه برای شروع جنگ تحمیلی و سپس با اعمال تحریم‌ها سعی در باز داشتن ایران از ادامه پیشرفت‌ها داشتند.

وی ادامه داد: زمانی که کشور‌های غربی با اعمال تحریم‌ها و جنگ‌ها نتوانستند به هدف شوم خود برسند با هدف قرار دادن افکار و اعتقادات جوانان این مرز و بوم مواد مخدر را به صورت صنعتی وارد کشور کردند.

الماسی با بیان اینکه 75 درصد از کسانی را که به بیماری اعتیاد مبتلا هستند را افرادی با تحصیلات  عالی تشکیل داده اند،گفت: دشمن سعی دارد با ایجاد سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای هرج و مرج و فسادهای اخلاقی  را در جامعه ما گسترش دهد به همین دلیل رسانه‌های جمعی رسالت بزرگ اطلاع رسانی عمومی رادر این راستا بر عهده دارند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی، افزود: با توجه به اینکه موضوع اعتیاد بر تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تاثیر می‌گذارد علما و اساتید دانشگاهی باید سطح اطلاعاتی خود را در این زمینه افزایش دهند و جوانان را در زمینه مبارزه با مواد مخدری ارشاد و راهنمایی کنند.
 

captcha