راه‌اندازی ۳۲ مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در استان مرکزی
کد خبر: 1462016
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

راه‌اندازی ۳۲ مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در استان مرکزی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ایجاد ۳۲ مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در سطح استان خبر داد.

محمدمهدی ناصری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از احداث 31 مرکز نیکوکاری در سطح استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

وی بیان کرد: امسال سهمیه استان مرکزی در راستای ایجاد مراکز نیکوکاری 63 مرکز بود که از ابتدای سال جاری تاکنون31 مرکز در سطح استان راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

ناصری اظهار کرد: از این تعداد مراکز نیکوکاری 8 مرکز در شهرستان اراک، 3 مرکز در زرندیه، 5 مرکز در شازند، 2 مرکز در کمیجان، یک مرکز در شهرستان‌های محلات، دلیجان و ساوه، 2 مرکز در تفرش، 2 مرکز در آشتیان، 4 مرکز در خمین، یک مرکز در خنداب و یک مرکز نیز در فراهان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی افزود: از مجموع 63 مرکز نیکوکاری 41 مرکز شهری و 22 مرکز نیز روستایی هستند که تحت نظر هیئت‌امنای مساجد اداره می‌شوند و بیشترین بار اداره این مراکز به عهده مردم محلات است و کمیته امداد تنها وظیفه نظارت مراکز را بر عهده دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان تصریح کرد: تا پایان سال جاری 32 مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی دایر می‌شود. 

ناصری اظهار کرد: سهمیه استان مرکزی برای ایجاد مراکز نیکوکاری در سال گذشته ۲۴ مرکز بود که خوشبختانه این امر با همت مسئولان محقق شد.

وی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت‌های محلات، مردم و مسجد مهمترین هدف ایجاد مراکز نیکوکاری است و در تلاش هستیم تا با استفاده از فرصت این مراکز ظرفیت‌های محلات و مساجد را شناسایی کرده و در جهت خدمت به خانواده‌های نیازمند استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان در پایان افزود: تمامی مبالغی که در هر مرکز جمع‌آوری می‌شود برای نیازمندان همان محل هزینه می‌شود.

captcha