بستر لازم برای فراگیری آموزه‌های قرآنی فراهم است
کد خبر: 1442029
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات ابرکوه:

بستر لازم برای فراگیری آموزه‌های قرآنی فراهم است

خبرنگاران افتخاری/ عباس دشتی ابرقوئی: غلامرضا زارع از فراهم بودن بسترهای لازم برای فراگیری آموزه‌های دینی و قرآنی در سطح شهرستان ابرکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، غلامرضا زارع، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در جمع قرآن‌آموزان دوره روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم روستای تقی‌آباد اظهار کرد: در زمان کنونی تمامی بسترهای لازم برای رشد و تعالی آموزه‌های دینی و قرآنی در سطح شهرستان فراهم است و دیگر هیچ‌گونه بهانه‌ای برای فردی وجود ندارد که تعالیم وحی را فرا نگیرد.

وی افزود: هدف برگزاری دوره روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم این است که فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه و مؤانست لازم ایجاد شود.

زارع ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و فصیح قرآن کریم با رعایت لهجه و مخارج زبان عربی، قرائت صحیح حمد و سوره و اذکار نماز از نظر اعراب و تلفظ حروف و ... از اهداف طرح مذکور دانست.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه امور چشم‌انداز آینده کانون قرآن را در ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی شفاف و پویا برشمرد و خواستار مشارکت و مساعدت تمامی نهادها و تشکل‌های دینی در امر ترویج قرآن و باورهای آن شد.

captcha