هیئت امنای مساجد در جذب جوانان به این مکان مقدس تلاش کنند
کد خبر: 1441264
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
امام جمعه هشترود:

هیئت امنای مساجد در جذب جوانان به این مکان مقدس تلاش کنند

گروه فعالیتهای قرآنی: هیئت امنای مساجد باید با فعال کردن برنامه‌های اسلامی در خانه خدا تلاش کنند تا جوانان را با معارف اسلام و قرآن آشنا کرده و آنان را با جذب به این مکان مقدس از انحرافات مصون دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی، امام جمعه شهرستان هشترود روز گذشته، 28 مرداد در همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های فرماندهی شهرستان هشترود تلاش‌های هدایت‌گر ائمه اطهار(ع) را باعث ماندگاری اسلام دانست و اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون شاهد هستیم که دشمنان سعی می‌کنند با تحریف احادیث و روایات راهی برای بدعت در دین باز کنند.
وی با تأکید براینکه حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی رسالت همه و به‌ویژه مسئولان مساجد است، افزود: هیئت امنای مساجد باید با فعال کردن برنامه‌های اسلامی درخانه خدا تلاش کنند تا جوانان را با معارف اسلام و قرآن آشنا کرده و آنان را با جذب به این مکان مقدس، از انحرافات مصون دارند.
امام جمعه شهرستان هشترود خاطرنشان کرد: اسلام روز به روز تازه‌تر می‌شود و معانی بسیاری از آیات قرآن بهتر تفسیر و درک می‌شود که دشمنان اسلام باید بدانند قرآن برای همیشه تاریخ زنده و پویا است.
وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران زمینه بسط و گسترش تعالیم اسلامی فراهم است و اگر از این نعمت الهی به‎درستی استفاده نکنیم در نزد خداوند پاسخی نخواهیم داشت؛ لذا امروز بی‌توجهی به احکام، گناهی نابخشودنی بوده و عقوبت افزون‌تر هم برای پرچمداران هدایت جامعه است.
حجت‌الاسلام رشادی تصریح کرد: دشمنان اسلام به این امر که در قرآن و معارف اسلامی جاذبه بسیاری وجود دارد واقف بوده و سعی می‌کنند از راه‌های مختلف در اعتقادات جوانان شبهه انداخته و در این راه از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و اینترنتی نیز استفاده می‎کنند که ضروری است مسئولان فرهنگی و دینی کشور دربرابر این توطئه‌ها تمهیدات اساسی بیاندیشند.

captcha