تبلیغ چهره به چهره، موفق‎ترین روش تبلیغ است
کد خبر: 1439844
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
حجت‌الاسلام مروی:

تبلیغ چهره به چهره، موفق‎ترین روش تبلیغ است

گروه اجتماعی: معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تعامل و رفتار روحانی را عامل ایجاد اعتماد بین مردم و روحانیت دانست و گفت: تبلیغ چهره به چهره، موفق‎ترین روش تبلیغ است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری 25 مردادماه در جمع روحانیون مستقر استان  با اشاره به اینکه روحانی باید با مردم رفیق و صمیمی شود، گفت: بهترین و موفق‎ترین روش تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره است که باید این روش فراگیر شود.

وی با بیان اینکه پیغمبر طبیب دوار بود گفت: اگر ما جانشین پیامبر(ص) در امر تبلیغ هستیم ما هم باید طبیب دوار باشیم و برویم سراغ مردم و آنها را جذب کنیم.

مروی با بیان اینکه اعتماد مردم به روحانیت کم نشده است و مردم روحانیت را دوست دارند، گفت: ایجاد این علاقه به رفتار ما بستگی دارد و روحانی باید با مردم تعامل داشته باشد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری شخصیت دادن به جوان‌ها را عامل جذب آنان برشمرد و افزود: اگر درست تعامل کنیم عموم طبقات مردم به روحانیت عشق می ورزند.

مروی با اشاره به تبلیغ مبلغان در ورزشگاه‎ها و پارک‎ها اظهارکرد: روحانی باید با تمامی اقشار جامعه ارتباط برقرار کند تا بتواند در امر تبلیغ و جذب افراد موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه تأمین معاش روحانی نباید دولتی باشد گفت: معیشت روحانی را ازقدیم الایام مردم تأمین کرده‌اند و این امر را باید فرهنگ‌سازی کرد.

حجت‌الاسلام رحمت‎الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با ارائه گزارشی درباره وضعیت تبلیغی استان، گفت: طرح استقرار 100 مبلغ در نقاط محروم و فاقد روحانی در صورت تأمین اعتبار در استان اجرایی می‌شود.

captcha