گفتمان دینی مؤثرترین تبلیغ چهره به چهره است
کد خبر: 1439553
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

گفتمان دینی مؤثرترین تبلیغ چهره به چهره است

گروه اجتماعی: دبیر گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اردبیل از فراهم بودن بستر مناسب در مدارس برای اجرای طرح گفتمان دینی خبر داد و گفت: گفتمان دینی بهترین و مؤثرترین تبلیغ چهره به چهره است که تأثیر بالایی در جذب جوانان و نوجوانان به سمت تعالیم فرهنگی و دینی دارد.

علی صادقی، دبیر گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از فراهم بودن بستر مناسب و مطلوب برای اجرای گفتمان‌های کارگاهی و همایشی در مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: گفتمان دینی بهترین و مؤثرترین تبلیغ چهره به چهره است که تأثیر بالایی در جذب جوانان و نوجوانان به سمت تعالیم فرهنگی و دینی دارد.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی کوثر، برای اجرای گفتمان‌های دینی برای سال تحصیلی جدید آمادگی لازم و کافی را دارد و در این زمینه با تعامل سازنده با نیروهای استانی و اساتید طرح خود را برای این مهم آماده می‌کند.

دبیر گفتمان‌های دینی از همکاری صادقانه و مشتاقانه آموزش و پرورش شهرستان کوثر و مدیران مدارس و اساتید طرح در اجرای این طرح تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، همه ساله علاوه بر سهمیه استانی برای اجرای گفتمان‌های دینی، تعداد بیشتری گفتمان در موضوعات ولایت‌فقیه، مهدویت، رسانه و جوان، نحله‌های فرهنگی، حجاب و عفاف، نماز و بسیاری از موضوعات مهم روز با نظر سنجی از مخاطبان طرح در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کوثر برگزار می‌شود.

captcha