تشکیل جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم فرهنگی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 1438126
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
حجت‌الاسلام محسنی:

تشکیل جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم فرهنگی انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: وجه فرهنگی مراکز آموزش عالی، مهم‌ترین شاخصه این مراکز علمی می‌باشد و جهاد دانشگاهی کارنامه خوبی در این زمینه ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تشکیل جهاد دانشگاهی را یکی از دستاوردهای مهم فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و بُعد فرهنگی انقلاب اسلامی را وجه تمایز این انقلاب نسبت به انقلاب‌های دیگر دانست.

وی افزود: وجه فرهنگی مراکز آموزش عالی، مهم‌ترین شاخصه این مراکز علمی است و جهاد دانشگاهی کارنامه خوبی در این زمینه ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام محسنی جهاد دانشگاهی را قطب‌نمای حرکت فرهنگی دانشگاه‌ها برشمرد و اظهار کرد: این نهاد فرهنگی در مجموعه مراکز آموزش عالی با عملکرد مثبت خود در مسائل کلان فرهنگی تأثیرگذار بوده و می‌تواند در نخبه پروری دانشگاه‌ها قدم‌های اساسی بردارد.

وی تأکید مقام معظم رهبری بر شتاب حرکت علمی و کند نشدن این حرکت را از وظایف اصلی جهاد دانشگاهی برشمرد و رشد علمی مراکز آموزش عالی را از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

captcha