اجرای برنامه‌های شاد با محوریت آموزه‌های قرآنی در اردوی «نشاط معنوی» شیراز
کد خبر: 1436312
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

اجرای برنامه‌های شاد با محوریت آموزه‌های قرآنی در اردوی «نشاط معنوی» شیراز

گروه اجتماعی: مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم به اردوی «نشاط معنوی» شیراز از اجرای برنامه‌های شاد با محوریت آموزه‌های قرآنی در این اردو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام روح‌افزا، مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و کارشناس کودک و نوجوان در اردوی نشاط معنوی شیراز امروز، 14 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: اردوی نشاط معنوی با حضور دانش آموزان منتخب این طرح از شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، خرامه، مرودشت، سروستان، کازرون و اقلید در شیراز در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برنامه‌های این اردو عنوان کرد: در این اردو برنامه‌های شاد و مفرح و مسابقات مختلف با محوریت آموزه‌های قرآنی برگزار می‌شود.  
حجت‌الاسلام روح‌افزار ابراز کرد: همچنین موضوعات وقف احسان ماندگار و دستاوردهای انقلاب نیز از برنامه‌های ویژه این اردو است ضمن اینکه در بحث حجاب، دانش‌آموزان با برخی ستاره‌های رسانه‌های غربی که مسلمان شده و حجاب را انتخاب کرده‌اند، آشنا شدند.
کارشناس کودک و نوجوان اردوی نشاط معنوی، مسابقه روزنامه دیواری با موضوعات آزاد را از جذاب‌ترین برنامه‌های اردو دانست و گفت: شرکت در کار گروهی و تقویت ابتکار و خلاقیت دانش‌آموزان از اهداف برگزاری مسابقه روزنامه دیواری بود که روزنامه دیواری‌های تهیه شده در این اردوگاه به نمایش گذاشته شد و  با استقبال بسیار خوب حاضران همراه بود.

captcha