حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی زمینه‌ دوری از کارهای بیهوده را فراهم می‌کند
کد خبر: 1434002
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
حجت‌الاسلام محمودی:

حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی زمینه‌ دوری از کارهای بیهوده را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین با تأکید بر این مطلب که قرآن ارزشمندترین ثروت معنوی است، گفت: نسل امروز باید ذهن خود را معطوف امور ارزشمند کند که برای آن‌ها ثمره علمی، دنیوی و اخروی دارد لذا حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی زمینه‌های دوری از کارهای بیهوه را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین روز گذشته، چهارم مردادماه در بازدید از کلاس‌های روخوانی قرآن با تأکید براین مطلب که قرآن ارزشمندترین ثروت معنوی است، گفت: این کتاب آسمانی موجب شکوفایی استعدادها می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که سعی کنیم عمر خود را در مسیر حفظ، قرائت و تفسیر آیات نورانی کلام وحی سپری کنیم، تصریح کرد: این مسیری است تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: نسل امروز باید ذهن خود را معطوف امور ارزشمندی کند که برای آن‌ها ثمره علمی، دنیوی و اخروی دارد لذا حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی زمینه‌های دوری از کارهای بیهوه را فراهم می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین خودآگاهی را عاملی مؤثر در رشد، شکوفایی توانایی‌‌ها و استعدادها عنوان کرد و یادآور شد: افراد خودآگاه بر حسب نیاز خود به  درگاه الهی دعا می‌‌کنند و در انجام کارهای سخت با توکل به خداوند متعال هراسی به دل راه نمی‌دهند.

captcha