مقاومت مبارزین فلسطینی؛نشانه الگوگیری از انقلاب/ اتحاد مسلمانان؛ شکننده توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 1432463
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
حجت‌الاسلام عابدی بیان کرد:

مقاومت مبارزین فلسطینی؛نشانه الگوگیری از انقلاب/ اتحاد مسلمانان؛ شکننده توطئه‌های دشمنان

گروه اجتماعی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: اگر امروز این همه شجاعت از گروه‌های کوچک مبارز فلسطینی می‌بینیم نشانه‌گر الگوگیری آنان از انقلاب پرفروغ ایران اسلامی است و مردم با حمایت از مظلومان فلسطین در روز قدس، سیلی محکمی بر دهان صهیونیسم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندارخلخال، امروز، اول مردادماه، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در خلخال، گفت: نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل برای دفاع و حمایت از مظلومان از تدابیر ارزشمند این بزرگ مرد تاریخ بود.

وی افزود: این راهپیمایی فقط حضور نیست بلکه اتحاد دنیای اسلام و همبستگی مسلمانان جهان را در برابر زورگویی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به‌نمایش خواهد گذاشت.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به حساسیت منطقه و اوضاع ناراحت‌ کننده شهادت مسلمانان در غزه و عراق، عنوان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست و باید با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین را که سال‌ها ظلم رژیم صهیونیستی را به جان خریده‌اند، به نمایش بگذاریم.

احمدی از تمامی ارگان‌ها، نهادها و ادارات شهرستان خلخال خواست با نصب بنرها و پلاکاردهایی با مضمون روز قدس نسبت به ترغیب و تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی اقدام کنند و انزجار مردم شهرستان خلخال را از تروریسم، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان نشان دهند.

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف شرعی و اجتماعی است
این مسئول نقش رسانه‌ها را در انعکاس خبری و تصویری این راهپیمایی مهم عنوان کرد و افزود: تمامی رسانه‌ها در انعکاس مطلوب راهپیمایی نقش دارند و باید با بهترین کیفیت این اطلاع‌رسانی برای حضور مردم و نشان دادن حضور مردم در صحنه به‌کار گرفته شود.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: استکبار چشم دیدن حضور مردمی را ندارد و باید این حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که به‌عنوان تکلیف شرعی و اجتماعی است از سوی مردم پشتیبانی شده و با بهترین نحو انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عابدی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به حساسیت راهپیمایی امسال روز قدس در کشورمان،  گفت: برای حمایت از مظلومان فلسطین باید همه بسیج شوند.

وی ادامه داد: در برخی موارد احساس وظیفه از سوی برخی مسئولان دیده نمی‌شود که باید در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد که می‌توان حتی با نصب یک بنر یا پلاکارد با آرمان‌های انقلاب همراهی کرد و با انجام مناسب و مطلوب مراسم نظام را یاری کرد.

اتحاد مسلمانان شکننده تمام توطئه‌های دشمنان خواهد بود
وی با اشاره به مسیر راهپیمایی در شهر خلخال، اظهار کرد: امسال راهپیمایی از مسیر میدان معلم‌، خیابان امام خمینی (ره)، میدان آزادی‌، میدان جانبازان‌، بلوار ۱۷ شهریور‌، کوچه دادگستری و خیابان پاسداران به نماز دشمن‌شکن خلخال در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال ختم خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال از هماهنگی‌های لازم برای نظم بیشتر راهپیمایی خلخال مانند سنوات گذشته یاد کرد و افزود: حضور مسئولان و کارکنان ادارات در کنار مردم موجب خواهد شد که دشمنان عزم ملت ایران را بهتر شناخته و بدانند که اتحاد مسلمانان شکننده تمام توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

عابدی ادامه داد: اگر امروز این همه شجاعت از گروه‌های کوچک مبارز فلسطینی می‌بینیم نشانه‌گر الگوگیری آنان از انقلاب پرفروغ ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است و مردم ایران با حمایت خود از مظلومان فلسطین در روز قدس سیلی محکمی بر دهان جهانخواران روی زمین خواهند زد.

در ادامه این جلسه بهراد بختیاری، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی خلخال، ضمن تبیین اوضاع نابسامان غزه پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی،اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم امسال روز قدس را مورد تأکید قرار داد و از انجام هماهنگی های لازم جهت حضور فعال هیئت‌های مذهبی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

captcha