قرآنی کردن جامعه، هجمه‌های گسترده فرهنگ غرب را می‌راند
کد خبر: 1432456
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

قرآنی کردن جامعه، هجمه‌های گسترده فرهنگ غرب را می‌راند

گروه اجتماعی: روحانی مستقر گوگ‌تپه بیله‌سوار گفت: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگ منحط غرب، باید جامعه و کشور را قرآنی و زمینه‌های انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن کریم فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین بیدار، روحانی مستقر گوگ‌تپه، روز گذشته، 31تیرماه، در مراسم معنوی انس با قرآن در مسجد جامع این بخش، انس گرفتن با قرآن را موجب سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت دانست و گفت: یکی از کارهای پسندیده در ماه رمضان برگزاری محافل قرآنی است که با استقبال خوب جوانان نیز روبرو شده است.

وی عنوان کرد: استفاده از برکات معنوی ماه رمضان و نزدیک شدن به قرآن یکی از نعمت‌ها و برکاتی است که خداوند در این ماه به روزه‌داران بیش از ماه‌های دیگر ارزانی داشته است.

وی هدف از برگزاری این محفل نورانی را انس جوانان با قرآن کریم دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگ منحط غرب، باید جامعه و کشور را قرآنی و زمینه‌های انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن کریم فراهم کرد.

حجت‌الاسلام بیدار در ادامه قرآن کریم را بزرگ‌ترین هدیه الهی برای انسان‌ها و از گرانبهاترین میراث پیامبر اعظم(ص) در میان مسلمانان دانست و بر تلاش به منظور گرامیداشت این میراث عظیم تأکید کرد و یادآور شد: قرآن کتاب نور و هدایت است و با قرائت و تدبر در قرآن در ماه بهار قرآن، روشنایی را به خانه خود بیاورید.

captcha