فرهنگ شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش ویژه‌ای برخوردار است
کد خبر: 1424267
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

فرهنگ شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش ویژه‌ای برخوردار است

گروه اجتماعی: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان شهادت را نتیجه سلامت روان و انتخاب آگاهانه دانست و گفت: فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش برجسته‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی‌اکبر پوراوزان، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان امروز، 9 تیر در جریان بازدید از خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر رشت، با تاکید بر لزوم دلجویی از خانواده شهدا، تصریح کرد: دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه ما و همه مردم مدیون خون شهدای این مرز و بوم هستیم، خاطرنشان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده‌های این عزیزان از وظایف انسانی ماست.

این مقام مسئول امنیت، آسایش و آسودگی در جامعه را مرهون  خون شهدا دانست و افزود: این دستاوردهای عظیم برای ایران اسلامی افتخار، سربلندی، پیشرفت‌‌های علمی و فرهنگی و پیشرفت‌های نظامی و سیاسی زیادی را به ارمغان آورده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به رشادت‌های شهدا، خصوصا شهدای عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، بیان کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

پوراوزان با بیان اینکه برای حفظ امنیت کشورمان و برای اینکه جوانان ایران اسلامی به بلای خانمان‌سوز اعتیاد دچار نشوند خون‌های زیادی ریخته شده است، تصریح کرد: سربازان غیور اسلام در مناطق مرزی کشور در حال مبارزه با اشرار و عاملان توزیع مواد مخدر هستند.

وی شهدای مبارزه با مواد مخدر را از مظلومترین شهدا خواند و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدای این عزیزان به همه ما انگیزه و روحیه برای ادامه خدمت به مردم می‌دهد.

پوراوزان با بیان اینکه یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به نگاه ویژه اسلام به از خودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش برجسته‌ای برخوردار است.

پوراوزان با بیان اینکه شهادت نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، ابراز کرد: به پاس رشادت‌های شهدا امنیت، مقاومت و پویایی در جامعه برقرار است.

captcha