مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان وظیفه در ساوه برگزار شد
کد خبر: 1424209
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان وظیفه در ساوه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه از برگزاری سی‌ و سومین دوره مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان وظیفه همزمان با فرارسیدن اولین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام شعبان‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سی‌ و سومین دوره مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان وظیفه نواحی ساوه و زرندیه همزمان با فرارسیدن اولین روز از ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 25 شرکت‌کننده به‌صورت کتبی و شفاهی در بخش آقایان در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ برگزار شد.

شعبانپور‌ ترویج سبک قرآنی را مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و افزود: علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در بین پاسداران و سربازان وظیفه، به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه‌ با اشاره به تجلیل از برگزیدگان این مرحله از مسابقات، اظهار کرد: در رشته تحقیق پاسداران احمدصابرنژاد رتبه اول این مرحله را از آن خود کرد و همچنین رتبه اول این رشته در بخش سربازان وظیفه به هادی عصمتی اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در رشته ترتیل وظیفه محمدهادیان و ترتیل پاسداران محمدنادی رتبه اول را به‌دست آورده و حسین جلیلیان نیز در بخش پاسداران رتبه اول رشته اذان را از آن خود کرد.

شعبانپور در ادامه، سجاد قشقایی را دارنده رتبه اول رشته اذان بخش سربازان وظیفه معرفی کرد و گفت: در رشته حفظ 5 جزء حمیدرضا صابری و حفظ کل غلامرضا اسکندری به‌عنوان نفرات برتر تجلیل شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در پایان، یادآور شد: مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات با حضور نفرات برگزیده شهریور‌امسال برگزار می‌شود.

captcha