آگاهی نسل جوان از توطئه‌های دشمن لازمه فعالیت‌‌های فرهنگی است
کد خبر: 1420035
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ:

آگاهی نسل جوان از توطئه‌های دشمن لازمه فعالیت‌‌های فرهنگی است

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: رقیه مرادی گفت: یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات و نیروهایی که در این سازمان مشغول به فعالیت هستند آگاهی نسل جوان از توطئه‌های دشمنان اسلام در این برهه و زمان است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، رقیه مرادی، مسئول روابط عمومی و مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به حجمه‌های فرهنگی روزافزون در این برهه و زمان و حرکات مذبوهانه دشمنان اسلام در سطح جهانی و انداختن تفرقه بین مذاهب اسلامی، یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات و نیروهایی که در این سازمان مقدس مشغول به فعالیت هستند آگاهی نسل جوان از این توطئه‌ها است.

وی افزود: دشمنان از راه تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به باورهای اسلامی جوانان را دارند و وظیفه فرد فرد جامعه اسلامی بر این است که با مقابله با این توطئه‌های خصمانه حرکت آن‌ها را خنثی کنند.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ اظهار کرد: روابط عمومی از ارکان مهم هر نهاد و سازمان است، و مهم‌ترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی‌ و نفوذ در آن‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ افکارعمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود.

وی افزود: روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با توجه به فعالیت‌های پی‌گیر و مداوم این واحد در سال گذشته رتبه برتر روابط عمومی‌های ادارات تبلیغات اسلامی را به‌دست آورد و در سال جاری در انجام امور محوله نیز به جد کوشا است و در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خوبی از خود برجای گذاشته است.

مرادی با اشاره به اهم فعالیت‌های امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ عنوان کرد: واحد امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در سال جاری بیش از 30 مورد فعالیت در بخش‌های مختلف داشته است که از مهم‌ترین فعالیت‌های این واحد می‌توان به برگزاری دوره آموزش مداحی بانوان و مبلّغان سنتی، نشست‌های علمی تخصصی، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام مبلّغه و مداح به مراکز آموزشی شهرستان، نشست‌های مشاوره دینی بانوان و زوج‌های جوان، برگزاری گفتمانی دینی جوان در مدارس و هیئت‌های مذهبی، شناسایی و ساماندهی مبلّغات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و ... اشاره کرد.

captcha