فرهنگ ایثار و شهادت مسیر آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند
کد خبر: 1411559
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

فرهنگ ایثار و شهادت مسیر آرمان‌خواهی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در لشکر 3 حمزه سید‌الشهدا(ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت ‌بین نسل امروز مسیر آرمان‌خواهی و پیشرفت انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام فضل‌الله میرزایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در لشکر 3 حمزه سید‌الشهدا(ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی‌ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت ‌بین امروز جمعه بیمه‌کننده مسیر ارزش‌خواهی، آرمان‌طلبی و پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تعالی اهداف نظام و انقلاب تا‌کنون مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا بوده است، اضافه کرد: نمونه جهاد مخلصانه و ایثار طلبی‌ها را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در زمان به‌ثمر رساندن انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام میرزایی اضافه کرد: احیا و ترویج مؤلفه‌های فرهنگی ایثار و شهادت سبب پویایی و تعالی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود چرا‌که مردم همیشه و داوطلبانه پشتیبان و مطیع رهبری انقلاب بودند.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت آشنا کردن نسل امروز و جوانان با ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت اظهارکرد: جوانان سرمایه‌های اصلی هر نظام و کشوری هستند و امروز باید جوانان را برای مواجهه با هجمه‌های جنگ نرم دشمن که بیشتر اعتقادات فکری آنان را نشانه رفته‌اند باارزش‌های دینی و ملی آشنا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در لشکر 3 حمزه سید‌الشهدا(ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه جهاد، ایثار و شهادت در کلام امیر‌المؤمنین‌(ع) گفت: حضرت علی‌(ع) جهاد را ابواب و الطاف خاص الهی دانسته‌اند که بر روی بندگان شایسته خداوند باز می‌شود.

captcha