لزوم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان
کد خبر: 1387500
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
مدیر خانه مطبوعات کردستان تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان

گروه اجتماعی: ‌گلباغی با بیان اینکه امروز لازم است با یکپارچگی و وحدت، توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنیم، گفت: استفاده از رسانه‌ها ‌در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ‌امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کامل گلباغی، مدیر خانه مطبوعات کردستان شب گذشته، 24 اسفند در نشست صمیمی اصحاب رسانه با استاندار کردستان اظهار کرد: خبرنگاران به‌دلیل وظیفه خطیرشان باید تحت حمایت ویژه قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی لازم و ضروری است، افزود: هجمه‌های سنگینی که امروز علیه فکر، وحدت و یکپارچگی ملت ایران وجود دارد جز با قلم نمی‌تواند خنثی شود.
مدیر خانه مطبوعات کردستان با اعلام اینکه امروز لازم است با هماهنگی، یکپارچگی و وحدت توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنیم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها ‌در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ‌امری لازم و ضروری است.
وی اعلام کرد: مسئولان نماینده دولت و خبرنگاران به‌عنوان نماینده مردم و افکار عمومی باید در شکل‌دهی و ساماندهی کشور برای رسیدن به اوج قله عزت با هم همکاری کنند.
گلباغی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه به‌دست قلم به دستان است، عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها به‌عنوان نماینده افکار عمومی وظیفه خطیری بر‌عهده دارند.
وی با بیان اینکه به یک فضای آرام و بدون تنش نیاز داریم، اظهار  کرد: خانه مطبوعات به‌دنبال نگه داشتن و حفظ فضای آرام و بدون تنش در فضای رسانه‌ها است.
مدیر خانه مطبوعات استان کردستان به وضعیت نابسامان مالی خبرنگاران در این استان اشاره کرد و افزود: این وضعیت آزادمنشی خبرنگاران را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به تخصصی شدن خبرنگاران استان، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم اقدامات خوبی برای نگاه تخصصی به وضعیت مطبوعات و رسانه‌ها در استان داشته باشیم.
گلباغی در پایان به برگزاری جشنواره مطبوعات کمیته امداد امام خمینی(ره) و جشنواره فصلی سرای روزنامه‌نگاران در استان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم برنامه‌ها با هماهنگی با خانه مطبوعات کردستان برگزار شود.

captcha