ضرورت اجرای فعالیت فرهنگی ـ اجتماعی گسترده در مساجد
کد خبر: 1375154
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
مقیمی تأکید کرد:

ضرورت اجرای فعالیت فرهنگی ـ اجتماعی گسترده در مساجد

گروه اجتماعی: استاندار مرکزی گفت: قبل از انقلاب مساجد و حسینه‌ها محل سازماندهی انقلابیون بودند و امروز نیز می‌بایست مساجد و پایگاه‌های بسیج فعالیت بیشتری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی شامگاه جمعه، 25  بهمن با حضور در مسجد امیرالمؤمنین(ع) اراک و اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع نمازگزاران، گفت: با توجه به جایگاه مساجد در جامعه می‌بایست از این فرصت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بهره گرفت.

وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: قبل از انقلاب مساجد و حسینه‌ها محل سازماندهی انقلابیون بودند و امروز نیز می‌بایست مساجد و پایگاه‌های بسیج فعالیت بیشتری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام دهند.

مقیمی با مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رژیم گذشته بیشتر به دنبال اسلام‌زدایی از طرق مختلف بود، لیکن با برنامه‌ریزی امام(ره) و پشتیبانی مردم، انقلاب اسلامی با هدف زنده نگهداشتن اسلام رقم خورد.

استاندار مرکزی در پایان با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه صنعتی و کشاورزی افزود: اولویت اصلی ما در بخش کشاورزی، مدیریت و مصرف بهینه آب در بخش‌های مختلف است که در این خصوص می‌بایست فعالیت‌های متعددی صورت گیرد.

یادآور می‌شود، این مراسم به همت پایگاه بسیج اصحاب المهدی(عج) و بسیجیان بازنشسته کارخانجات و ادارات برگزار شد.

captcha