استقلال و آزادی ملت ایران در رأس دستاورهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 1374093
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

استقلال و آزادی ملت ایران در رأس دستاورهای انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه مردم ایران با سردادن شعار استقلال و آزادی در بهمن 57 به پیروزی رسیدند، اظهار کرد: در این راستا استقلال و آزادی ملت ایران در رأس دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام دوستی نژاد، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه مردم ایران با سر دادن شعار استقلال و آزادی در بهمن 57 به پیروزی رسیدند، اظهار کرد: در این راستا استقلال و آزادی ملت ایران در رأس دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران تنها قدرتی هستند که توانست در برابر بیگانگان بایستد، افزود: اروپاییان و غربی‌ها می‌دانند که آزادی واقعی در ایران اسلامی قرار دارد و آن‌ها تنها این شعار را به یدک می‌کشند.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد با اشاره به بحث آزادی نظرو دیدگاه و انتقاد به هر چیزی به طور آزادنه در ایران اعلام کرد: در راستای آزادی و داشتن حق مساوی تمام اقلیت‌های مذهبی در داخل کشور از بهترین نعمت‌ها برخوردارند و در مجلس نمایندگان آن‌ها حضور دارند که این خود نماد آزادی در ایران است.
وی با اعلام اینکه کشور ایران تنها کشوری است که جمهوری اسلامی و قوانین اسلامی را برقرار کرد، عنوان کرد: همانگونه که انقلاب ما با حاکمیت دینی به پیروزی رسید باید گفت که اسلام هم در دنیا و هم در آخرت مردم را پیروزی می‌رساند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: با بررسی و جمع‌بندی تمام موفقیت‌های داخلی کشور به این نتیجه می‌رسیم که از نظر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... ما در حد توان و به اندازه کافی به خودکفایی رسیده‌ایم.
وی عنوان کرد: ظلم ستم‌شاهی و توجه نکردن حکومت به ارزش‌های اسلامی، خارج کردن دینداران از صحنه‌های سیاسی و قائل شدن به اینکه دین از سیاست جداست، موجبات نابودی رژیم ستم‌شاهی را فراهم کرد.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید مؤمنین نباید دوستی یهود و نصارا را داشته باشند، افزود:  در حال حاضر بزرگترین دشمن مسلمانان یهودیان و نصارا هستند که باید همواره هوشیارانه و آگاهانه در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.
وی اعلام کرد: مردم در 22 بهمن با اطاعت از قرآن و راهنمایی های رهبری به خیابان‌های می‌آیند تا اعلام کنند که ما هیچ ارتباطی با شیطان بزرگ نمی‌توانیم داشته باشیم.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان در ادامه گفت: کشورهای استکبار جهانی سلطه‌گر بوده و جای که منفعت و سودشان در آن باشد به پای میز مذاکره می‌آیند و سعی دارند تا مسلمانان هیچگاه به ارزش‌های اسلامی خود نرسند.
وی با اشاره به اینکه دین اسلام تکلیف کرده که هر مسلمانی نباید نسبت به سرنوشت برادان دینی خود بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد:  براین اساس با این حضورها ایستادگی خود را به جهانیان اعلام می‌کنیم.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد در پایان یادآور شد: ما در 22 بهمن شعار مرگ بر آمریکا که نشأت گرفته از کلمه «لا اله الا الله» است، را سر می‌دهیم تا نشان دهیم که دشمن مسلمانان، ابر قدرت‌ها هستند.

captcha