ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی؛ پیام راهپیمایی امروز
کد خبر: 1373958
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
تقی پور:

ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی؛ پیام راهپیمایی امروز

گروه سیاسی: رییس جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری گفت: پیام راهپیمایی امروز به دشمنان این بود که ما همچنان پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده ایم و حافظ ارزش های انقلاب، خون شهدا و پشتیبان رهبری هستیم.

عبدالله تقی پور در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با تبریک سالروز فرا رسیدن سی و پنجمین بهار آزادی، اظهارکرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تهدیدها به فرصتی برای بالندگی تبدیل شده و تحریم‌ها زمینه خودکفایی و مقاومت اقتصادی را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه مردم یکدل و یک‌صدا شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند تا دشمن بداند ملت ایران هیچ‌وقت از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.

تقی پور با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره به رسالت خود عمل کرده اند، تصریح کرد: همه این افتخارات امروز ایران اسلامی در سایه پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پدید آمده است.

به گفته وی، پیام این راهپیمایی به دشمنان این بود که ما همچنان پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده ایم و حافظ ارزش های انقلاب، خون شهدا و پشتیبان رهبری هستیم.

وی همچنین به تشریح ابعاد داخلی و خارجی راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: در بعد داخلی مشارکت و حضور حماسی ملت موجب افزایش اقتدار و عزت ملی خواهد شد و در بعد خارجی نیز این حضور پرشور زمینه عقب نشینی دشمنان از مواضع خصمانه شان را فراهم می آورد.

captcha