تحقق آرمان‌های انقلاب، شکل‌گیری تمدن اسلامی را به‌دنبال دارد
کد خبر: 1373518
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

تحقق آرمان‌های انقلاب، شکل‌گیری تمدن اسلامی را به‌دنبال دارد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌ فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رسیدن به تمدن اسلامی در صورتی محقق می‌شود که خانواده‌ها، اساتید و همه مردم در مسیر زندگی اسلامی قرار گیرند.

حجت‌الاسلام غلام‌حسین نوفرستی، نماینده ولی‌ فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: انقلاب ما بر اساس اسلام ناب محمدی که پایه آن قرآن و اهل‌ بیت(ع) می‌باشد، پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: کتاب انقلاب ما قرآن است، اظهار کرد: پیشرفت‌های امت اسلامی در سایه آموزه‌های قرآن امکان‌پذیر است و در صورتی توفیق دستیابی به پیشرفت‌های خوب وجود دارد که محور کار زندگی بشر قرآن قرار گیرد.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: تمدن اسلامی جز در سایه قرآن و عترت امکان ندارد، چراکه انقلاب کردیم تا زمینه برای تحقق اهداف اسلام فراهم شود و رسیدن به تمدن اسلامی در صورتی محقق می‌شود که خانواده‌ها، اساتید همه در مسیر زندگی اسلامی قرار گیرند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه قرآن عهد خداست که خدا آن را نازل کرده و سزاوار است که امت اسلامی در عهد خود نظر کنند، اظهار کرد: ما هر چه در برنامه‌ریزی‌های قرآنی پیشرفت کنیم، می‌توانیم مسیر خود را به‌سمت آینده‌ای بهتر سوق دهیم.

وی با بیان اینکه قرآن، بهترین دستورات را برای برقراری ارتباط مناسب بین مسلمانان بیان کرده است، خاطرنشان کرد: امروزه عدم موفقیت در بسیاری از کارهای جمعی به‌خاطر فاصله‌ گرفتن از آموزه‌های قرآنی است و اگر جامعه به‌سمت قرآنی شدن پیش رود آن وقت می‌توانیم در مسیر مناسبی که نظر خداوند و مقام رهبری است، قرار بگیریم.

captcha