رسیدن به آرمان‌های انقلاب همخوانی با شرایط روز را می‌طلبد
کد خبر: 1371171
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رسیدن به آرمان‌های انقلاب همخوانی با شرایط روز را می‌طلبد

گروه اجتماعی: در پایبندی به آرمان‌های انقلاب باید واقع‌بین بود و شرایط روز را درک کرد یعنی نیازمند این هستیم که متناسب با شرایط زمانی دچار تحول شویم و آرمان‌های انقلاب را با ابزار و تکنیک‌های جدید به پیش بریم.

نوذر شفیعی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با تأکید بر ضرورت توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت:‌‌ با توجه به آرمان‌ها و اساس‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ضروری است که همگان اعم از مردم و مسئولان به این مسائل پایبند باشیم و این پایبندی فقط اختصاص به قشر خاصی نداشته باشد.
وی عنوان کرد: در پایبندی به آرمان‌های انقلاب باید واقع‌بین بود و شرایط روز را درک کرد یعنی نیازمند این هستیم که متناسب با شرایط زمانی دچار تحول شویم و آرمان‌های انقلاب را با ابزار و تکنیک‌های جدید به پیش بریم.

نقش مسئولان در پیشبرد اهداف انقلاب بی‌بدیل است
شفیعی با اشاره به عوامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی گفت: نخستین چیزی‌که باید در جهت حفظ انقلاب اسلامی بدان توجه داشت نقش مسئولان نظام است.
وی افزود:‌ مسئولان به‌عنوان نمایندگان مردم و کسانی‌که اداره امور نظام اسلامی را به‌عهده دارند باید بر اساس آرمان‌های انقلاب عمل کنند تا مردم نیز از آنان الگوبرداری کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: متأسفانه اکنون برخی از رفتارهای مسئولان با آرمان‌های انقلاب همخوانی ندارد، به‌عنوان مثال بحث ساده‌زیستی و دوری از تجمل که شاهد هستیم برخی از مسئولان به این نکته اساسی توجه نمی‌کنند و وقتی مردم چنین مسائلی را می‌بینند دلسرد می‌شوند.

رهبری؛ منحصر به‌فردترین شخص مطابق با آرمان‌های انقلاب
شفیعی در ادامه به نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری شاید منحصر به‌فردترین کسی است که مطابق با آرمان‌های انقلاب پیش می‌رود و آرمان‌های انقلاب در ایشان ذوب و ایشان ذوب در آرمان‌های انقلاب هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این میان مردم نیز در جهت تقویت و پیشبرد آرمان‌های انقلاب به‌خوبی پیش می‌روند و به تأسی از رهبری عمل کرده و در هر جا که لازم باشد به خوبی وارد صحنه می‌شوند و حضور پرشور خود را نشان می‌دهند.
وی اضافه کرد: لذا از مسئولان نیز انتظار می‌رود که در راه منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب و همگام با مردم در جهت پیشبرد اهداف نظام پیش روند.

captcha