لزوم پایبندی سازمان‌های مردم نهاد به ارزش‌های اسلامی
کد خبر: 1366523
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

لزوم پایبندی سازمان‌های مردم نهاد به ارزش‌های اسلامی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 217 سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت می‌کند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در صورتی‌که مقید به اصول و ارزش‌ها باشند به جامعه آسیبی نمی‌رسد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علی‌محمد گلستانی‌فرد، معاون سیاسی، امنیتی ـ اجتماعی استاندارخراسان جنوبی امروز، ششم بهمن در کارگاه آموزشی تخصصی سازمان‌های مردم نهاد این استان با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های سازمان مردم نهاد یک اصل ضروری است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در نظام کشور جا افتاده و روز به روز بر اعتماد به این سازمان‌ها افزوده می‌شود.



وی با بیان اینکه پیچیدگی‌های مسائل روز باعث شده که دولت به‌ تنهایی از پس مسائل اجتماعی برنیاید و از سازمان‌های مردم نهاد کمک بگیرد، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای مسائل اجتماعی روز مورد غفلت واقع شود به آن جامعه آسیبی جدی وارد می‌شود.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: اگر قادر به مدیریت ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود نباشیم دچار طوفان تغیر و تحولات می‌شویم و این ارزش‌ها را از دست می‌دهیم.



گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه امروزه ما دچار جنگ نرم هستیم، عنوان کرد: جنگ نرم با ادبیات و جملات مختلفی هم‌چون ناتوی فرهنگی مطرح شده و ابزارهای مهم تکنولوژی روز از امکانات جنگ نرم برای تغییر فرهنگ‌ها و باورها است.



گلستانی‌فرد ادامه داد: دولت‌های دلسوز در تلاش هستند تا مردم خود را به صحنه‌ها بیاورند و از انگیزه‌ها و توان مردم برای برنامه‌ریزی‌های جامعه استفاده کنند.



وی استفاده از توان و ظرفیت مردم را جزو وظایف سازمان‌های مردم نهاد دانست و تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد یک نهاد بین مردم و دولت است.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در صورتی‌که مقید به اصول و ارزش‌ها باشند به جامعه آسیبی نمی‌رسد، توجه به مناطق محروم را از اولویت‌های کاری سازمان‌های مردم نهاد دانست و افزود: سازمان‌های مردم نهاد نباید تنها به شهرها و مناطق بزرگ توجه کنند.



گلستانی‌فرد خاطر نشان کرد: بی‌توجهی به مناطق محروم یک آسیب برای جامعه محسوب می‌شود.

captcha