دهه فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 1361159
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
فرماندار زرین‌دشت:

دهه فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی است

گروه اجتماعی: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، جمشید حسنی، فرماندار زرین‌دشت امروز، 30 دی‌ در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر و سپری شدن 36 سال از انقلاب بزرگ ملت ایران اظهار کرد: همه ساله در این ایام مبارک برنامه‌های متنوع و مختلفی اجرا می‌شود.



وی افزود: در طول این 36 سال مردم ولایت‌مدار ایران همیشه در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضوری گسترده و پرنگ داشته‌اند.



حسنی تصریح کرد:‌ دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.



این مقام مسئول عنوان کرد: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.



وی، حضور گسترده مردم ایران و مردم شهرستان زرین‌دشت در انتخابات سال جاری را نشان از پایبندی مردم به انقلاب و رهبری دانست و افزود: مشارکت مردم، انتخاب فردی مدبر و شایسته و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را در به دنبال داشت.



رئیس شورای اداری شهرستان با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی است که به برکت خون شهدا به‌دست آمده است، تأکید کرد: کوتاهی در این راه خیانت به خون شهدا و مردم است.



حسنی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هر جامعه‌ای در گرو توسعه فرهنگی آن جامعه است، اظهار کرد: هرگاه جامعه‌ای به پختگی فرهنگی دست یابد در سایر زمینه‌ها نیز پیشرفت می‌کند.



حسنی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد نقش مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به مردم به‌ویژه جوانان دارد.



فرماندار زرین دشت هزینه کردن در راه فرهنگ را سرمایه‌گذاری بلند مدت دانست و تأکید کرد: نباید به بهانه کمبودها در این زمینه کوتاهی کرد.



وی بر دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مسئولان تأکید کرد و افزود: شهدای گرانقدر بر گردن ما دین بسیار بزرگی دارند و اگر به‌صورت شبانه‌روزی به خانواده‌های معظم ایشان خدمت کنیم هیچ منتی نخواهیم داشت.

captcha