دهه فجر یادآور 35 سال بالندگی مسلمین در دفاع از ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 1357947
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
فرماندار ممسنی:

دهه فجر یادآور 35 سال بالندگی مسلمین در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

گروه اجتماعی: دهه فجر یادآور 35 سال شکفتن و بالندگی مسلمین در دفاع از ارزش‌های اسلامی و بیانگر 35 سال درایت هوشمندانه مردم ایران و رهبری ولایت امر مسلمین در مقابل تبلیغات دشمن و تلاش در راه تحقق تمدن اسلامی و تجلی استعدادهاست.


سیدجواد هاشمی، فرماندار ممسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با تأکید بر ضرورت توجه به ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و حکومت دست‌نشانده آنان در منطقه است که باید جشن‌های این ایام به‌نحو مطلوب، شایسته و در شأن ملت ایران برگزار شود.



وی، دهه فجر را یادآور 35 سال شکفتن و بالندگی مسلمین در دفاع از ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: این ایام فرخنده یادآور 35 سال مجاهدت برای احیای ارزش‌های انسانی و اسلامی و برافراشتن پرچم لا‌اله الاالله و مقاومت و پاسداری از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.



هاشمی تصریح کرد: دهه فجر بیانگر 35 سال درایت هوشمندانه مردم مقاوم ایران اسلامی و رهبری حکیمانه ولایت امرمسلمین در مقابل تبلیغات دشمن، مجاهدت و جانبازی در عرصه‌های ایمان و شهادت و تلاش در راه تحقق تمدن اسلامی و تجلی استعدادها، درخشش نبوغ ایرانیان در قله‌های بلند علم، اخلاق، جهاد، برای تعالی و خدمت به آرمان‌های بشریت است.



فرماندار ممسنی تأکید کرد: باید با اتکا‌ بر اندیشه‌های سترگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب به‌منظور پاسداری از خون شهدا همه تلاش خود را به‌کار گیریم.



وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و مخصوصاً تلاش‌های دشمنان در مذاکرات اخیر هسته‌ای و تحریم‌ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌خوبی برای مردم تبیین کنیم.

captcha