بیش از 35 پروژه عمرانی شفت افتتاح می‌شود
کد خبر: 1352728
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
هم‌زمان با دهه فجر امسال؛

بیش از 35 پروژه عمرانی شفت افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار شفت به افتتاح 35 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، تورخبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه مبارک فجر استان گیلان روز گذشته، 18 دی‌ماه با فرماندار شهرستان شفت دیدار کرد.

در این دیدار جواد شفیعی ثابت، فرماندار شفت با اشاره به اقدامات مهم نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب، اظهار کرد: دهه فجر یکی از ایام بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به افتتاح 35 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین سالن ورزشی بانوان شفت با صرف اعتبار 630 میلیون تومان به عنوان برترین پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شفت به افزایش شاخص بهره‌مندی از گاز طبیعی از 38 درصد به 50 درصد در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: سه پروژه گازرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

شفیعی ثابت با بیان اینکه 25 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار 351 میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: همچنین ورودی پل شیخ محله با اعتبار 55 میلیون افتتاح می‌گردد.

وی به افتتاح پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: مجتمع آبرسانی بیجارسر محرمان با اعتبار 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

شفیعی ثابت به افزایش شاخص گوشت سفید در شهرستان شفت اشاره کرد و متذکر شد: طی یکسال گذشته شاخص گوشت سفید 100 هزار قطعه افزایش یافته است؛ همچنین مدارس و ساخت کارخانه‌های شهر صنعتی مقام‌سازی خواهند شد و پروژه سالن طرح صالحین با اعتبار 150 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، جشن انقلاب، مسابقات ورزشی کارکنان دولت، ارائه بلیط رایگان پزشکان در روستاها، برگزاری جلسه بصیرتی در دانشگاه‌ها و ... را از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان شفت عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین پیشکسوتان و افتخارآفرینان شهرستان شفت در حوزه‌های مختلف، امسال همانند سال گذشته قدردانی می‌شوند.

captcha