تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، نوعی توفیق الهی است
کد خبر: 1350079
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶

تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، نوعی توفیق الهی است

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی شهرداری خرمدره گفت: تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در عرصه نماز و برگزاری جلسات اخلاقی یک توفیق الهی است که این‌گونه فعالیت‌ها در شهرداری خرمدره سرعت گرفته است.


عزت‌الله مظفری، مسئول روابط عمومی شهرداری خرمدره در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، گفت: وظیفه شهرداری صرفاً توجه به امور عمرانی و خدماتی در شهر نیست، بلکه مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز باید همواره مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد.



وی با بیان این‌که شهروندان در یک ضلع مثلث فرهنگی جامعه، منتخبان مردم و خود شهرداری در ضلع دیگر و در ضلع سوم نیز سایر ادارات دولتی شهرستان قرار دارند، اظهار کرد: تشکیل و اتحاد این اضلاع با هم در شهرستان خرمدره می‌تواند به توسعه و آبادانی این شهرستان که مشهور به نگین سبز زنجان است، منجر شود که امید است با مشارکت همه مسئولان و تک تک شهروندان این شهر به جایگاه اصلی خود در استان و کشور برسد.



مظفری بیان این‌که باید به کارهای فرهنگی در شهرداری توجه ویژه شود، عنوان کرد: تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در عرصه نماز و برگزاری جلسات اخلاقی یک توفیق الهی است که این‌گونه فعالیت‌ها در شهرداری  خرمدره سرعت گرفته و در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها چندین جلسه با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شده است.



این مقام مسئول در پایان با اشاره به نقش مطبوعات و اهالی قلم در این زمینه، ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: نقش روزنامه‌ها آن است که افکار را هدایت، رشد و آگاهی دهند تا جایی که می‌توان گفت سلامت مطبوعات، سلامت ملت است، و تاکنون روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان زنجان همکاری مطلوبی با شهرداری‌ها داشته‌اند.

captcha