تشکیل کارگروه تخصصی ویژه مؤسسات قرآنی استان تهران
کد خبر: 1345639
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
حجت‌الاسلام کوششی خبر داد:

تشکیل کارگروه تخصصی ویژه مؤسسات قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور از تشکیل کارگروه تخصصی بررسی توانمندی‌های کمی و کیفی مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: کارگروه تخصصی بررسی توانمندی‌های کمی و کیفی مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران امروز، اول دی‌ماه ساعت 9 تشکیل شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این کارگروه فعالیت‌ها و برنامه‌ها، عملکرد، معضلات و مشکلات مؤسسات قرآنی مطرح می‌شود؛ همچنین ظرفیت مؤسسات قرآنی در قبال انجام برنامه‌های تخصصی سنجیده می‌شود.

اعضای کارگروه تخصصی اتحادیه مؤسسات قرآنی تهران

سرپرست اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران افزود: مدیریت این کارگروه به عهده بنده است و سیدحمید هاشمی، لیلا پورنظری، انسیه سالم، مرضیه مقیسه و علی حیدری از اعضای این کارگروه نام برده می‌شوند.

وی اضافه کرد: توانمندی مؤسسات از لحاظ تخصصی، پیامدهای مثبت و منفی فعالیت‌هایشان و همچنین عملکردی که در حوزه قرآن و عترت(ع) دارند توسط این کارگروه بررسی می‌شود.

تشکیل کارگروه تخصصی به‌صورت 4 ماه یکبار

این کارشناس قرآنی اظهار کرد: مقرر شده است تا این کارگروه 4 ماه یکبار تشکیل شود که در این راستا اطلاعات مربوط به مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران با شاخصه‌های فوق الذکر جمع‌آوری می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: به طور کلی هدف از تشکیل این کارگروه، معیار برنامه‌ریزی و ارتباط با مؤسسات قرآنی استان تهران از جهت واگذاری برنامه‌‌های قرآنی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران است.

captcha