هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر سمنان تشکیل شد
کد خبر: 4152387
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر سمنان تشکیل شد

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر استان سمنان با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش خبر داد.

آرزو مرادی نسب سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، آرزو مرادی‌نسب، سرپرست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، شب گذشته، 12 تیر در جمع خبرنگاران از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر با حضور دانش‌آموزان نخبه و مستعد متوسطه در استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر ذیل کارگروه کوثر استان سمنان به منظور شناسایی مسائل دختران در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی برای رفع موارد و تسهیل‌گری تشکیل شد اظهار کرد: ایجاد عدالت آموزشی، توجه ویژه به نیازهای آموزشی و هویت‌بخشی به دختران در مدارس از اهداف کارگروه کوثر  است.

مرادی‌نسب ادامه داد: موضوعات و زمینه‌های متعددی برای تأمین نیازهای ویژه دانش‌آموزان دختر در مدارس شناسایی شده که با فضل الهی و کمک اعضای کارگروه و نیروهای جهادی برون‌سازمانی با هویت مردمی در جهت رفع موانع برنامه‌ریزی مطلوب و جدی صورت پذیرد.

به گفته وی؛ کارگروه کوثر ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفت و شش برنامه برای این کارگروه اعلام شده که یکی از گام‌ها احصا نظام مسائل دختران با توجه به زیست‌بوم استانی است.

انتهای پیام
captcha