برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه
کد خبر: 4125396
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع امام رضا(ع) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفتگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک اعیاد شعبانیه از برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی را می‌توان یک اقدام و جریان عملیاتی در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست که سطح گسترده‌ای از اقشار و اصناف مختلف جامه در حوزه کتاب و کتابخوانی را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع امام رضا (ع) در بخش ویژه با موضوع امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی عاملی مؤثر در ایجاد پیوند معرفتی مردم با حضرت امام رضا (ع) است.

حسنی خونسار در ادامه به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: رشته‌های جشنواره در بخش کتابخوانی شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، خوانش بخشی از کتاب و سؤالات چهار گزینه‌ای و در بخش هنری شامل تجسمی، دست‌ساز، داستان و شعر و هنر‌های دیجیتال است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه اظهار کرد: دوازدهمین دوره این جشنواره از ۲۲ بهمن آغاز و تا تیرماه سال آینده ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را طی مدت زمان یاد شده ارسال کنند.

وی در پایان بیان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت www.razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha