ویژگی‌های دوازدهمین دوره طرح «اسوه»
کد خبر: 3884391
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

ویژگی‌های دوازدهمین دوره طرح «اسوه»

مربی و مدرس دوازدهمین دوره طرح قرآنی اسوه، ضمن تشریح این دوره از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور درخواست کرد تا نسبت به برگزاری کلاس‌های آنلاین اهتمام ورزند.

سیداحمد مقیمی، قاری و مدرس رشته صوت و لحن قرآن کریم طرح «اسوه» در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در رابطه با برگزاری دوازدوهیم دوره این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه قرآنیان طرح اسوه در سراسر کشور پراکنده هستند و وضعیت حضور ایشان به ویژه به دلیل شیوع بیماری کرونا فراهم نبود، از طریق نرم‌افزارهایی که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، با این عزیزان در ارتباط بوده و نکات لازم به ایشان ارائه شد.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز دوره دوازدهم طرح اسوه نیز هفته‌ای یک بار کلاس غیر حضوری به صورت آنلاین برگزار می‌شد، گفت: بنابر این بود تا دوره دوازدهم به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل وضعیت خاصی که در کشور ایجاد شده است، کلاس‌ها به صورت دو روز پشت سر هم به صورت آنلاین برای قرآنیان برگزار می‌شود.

این مدرس قرآن با بیان اینکه برگزاری کلاس‌ها به این صورت بازدهی بسیار خوبی دارد، افزود: یکی از محسنات برگزاری کلاس‌های قرآنی به این روش این است که بسیاری از کسانی که توانایی حضور در کلاس‌های قرآنی را ندارند، می‌توانند با استفاده از این روش به فراگیری علوم مختلف بپردازند.

مقیمی در پایان خواستار شد تا کلاس‌های آنلاین را برای افرادی که به هر دلیلی توانایی حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، برگزار کنند تا همگان در سراسر کشور بتوانند از معارف قرآنی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha