دشمن از سر درماندگی روی به ترور آورده است
کد خبر: 3791826
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر:

دشمن از سر درماندگی روی به ترور آورده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی با گرامیداشت یاد شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان، گفت: دشمنان فکر نمی‌کردند مردم پای ارزش‌های انقلاب، اسلام و قرآن بمانند. لذا، روباه‌صفتانه آمدند و در جاده خاش دست به چنین جنایتی زدند و این یعنی ضعف، ناکارآمدی و درماندگی دشمن.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم گرامیداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، 30 بهمن ماه در مهدیه تربت جام با حضور ائمه جمعه، علمای تشیع و تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی، نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای پاسدار حادثه ترورستی استان سیستان و بلوچستان، گفت: دشمنان فکر نمی‌کردند مردم پای ارزش‌های انقلاب، اسلام و قرآن بمانند. لذا، روباه‌صفتانه آمدند و در جاده خاش دست به چنین جنایتی زدند و این یعنی ضعف، ناکارآمدی و درماندگی دشمن.
وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور داریم. ملت ایران از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهد کرد؛ دشمنان باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند. همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، آمریکا در حال افول است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر اظهار کرد: دشمنان، 40 سال در این انقلاب توطئه کردند تا این نظام را از بین ببرند، اما نظام جمهوری اسلامی، 40 سالگی خودش و انقلاب را جشن گرفت؛ 40 سال پیروزی ملت ایران و 40 سال شکست آمریکا.
علیرضا سروی
انتهای پیام‌

captcha