پوستر پنجمین یادواره سوره‌های سرخ رونمایی شد/ شهید زنده راوی برادر شهیدش شد
کد خبر: 3672598
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

پوستر پنجمین یادواره سوره‌های سرخ رونمایی شد/ شهید زنده راوی برادر شهیدش شد

گروه جهاد و حماسه: پوستر پنجمین یادواره سوره‌های سرخ در حاشیه دیدار‌های هفتگی جامعه قرآنی از خانواده معظم شهدای قرآنی عصر امروز در منزل شهید روح‌الله محمدصالحی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)،  پوستر پنجمین یادواره سوره‌های سرخ در حاشیه دیدار‌های هفتگی جامعه قرآنی از خانواده معظم شهدای قرآنی عصر امروز چهارشنبه 22 آذرماه در منزل شهید روح‌الله محمدصالحی رونمایی شد.

از آنجا که والدین شهید محمدصالحی به رحمت ایزد الهی پیوسته بودند، دیدار هفته جامعه قرآنی از خانواده شهدای قرآنی، عصر امروز در منزل برادر شهید بود و وی از خصوصیات بارز اخلاقی شهید صحبت کرد.

رحیم قربانی، مسئول دارالقرآن بسیج کل کشور با اشاره به این موضوع که دیدارهای هفتگی از سال 92 آغاز شده است، گفت: از سال 92 شهدای قرآنی شناسایی شدند و شهید صالحی جزء 23 شهیدی است که مورد شناسایی قرار گرفت و از شهدای شاخص قرآنی بودند. 

وی افزود: از سال 92  یادواره سوره‌های سرخ را برگزار کردیم و طی این سال‌ها شهدای قرآنی بسیاری مورد شناسایی قرار گرفته است.

در ادامه برادر شهید محمدصالحی به خصوصیات بارز اخلاقی برادرش اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت برادرم قربة‌الی‌الله بود و هر قدمی که برمی‌داشت برای رضای خدا بود.

همچنین در ادامه هم‌محلی شهید محمدصالحی هم به خصوصیات بارز قرآنی شهید اشاره کرد و گفت: همیشه شهید به ما توصیه می‌کردند که از مفاهیم قرآنی در زندگی‌مان بهره‌مند شویم.

در پایان خانواده شهید محمدصالحی، یادگاری‌های به جامانده از شهید را برای مهمانان آوردند و پس از عکس یادگاری، پوستر پنجمین یادواره سوره‌های سرخ رونمایی شد.

captcha