ایرانِ امروز به برکت انقلاب در اوج اقتدار است
کد خبر: 3654683
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

ایرانِ امروز به برکت انقلاب در اوج اقتدار است

گروه فرهنگی: معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر ایران اسلامی در اوج اقتدار است، کشوری که برای سقوط آن برنامه ریزی شده بود، امروز پر از قاسم سلیمانی است و این برگرفته از قدرت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، سردار علی شادمانی معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح امشب در مراسم یادواره شهدای روستای دینگله کهریز همدان بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «هر گاه کشوری مواجه با تهدید و جنگ شد عمل صالح آن است که عده‌ای سینه سپر کنند و به جهاد برخیزند.»
شادمانی عنوان کرد: اتفاق عظیمی در کشور ما رخ داد، اینکه هویت انقلاب اسلامی ما به ما برگشت، چراکه طاغوت فرهنگ ظلم ستیزی را از کشور ما برده بود.
وی با بیان اینکه مظهر واقعی انقلابی بودن، وجود امام عظیم الشان ما است، یادآور شد: ما در پرتو امام و شهدا دارای هویتی شده ایم که سرمایه عظیم ماست، این هویت به معنی دینداری، ولایتمداری، انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است.
شادمانی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم شد متذکر شد: این دو قطب هیچ وقت بر هیچ موضوعی هم نظر نبودند، تنها موضوعی که اتفاق نظر داشتند در بحث دفاع مقدس و حمایت از عراق بر علیه ایران بود. این حمایت ها برای تحقیر کردن مردم و از بین بردن انقلاب انجام می شد، اما به خواست خداوند نه انقلاب آسیب دید نه مردم تحقیر شدند.
وی با تاکید بر تقویت روحیه انقلابی بیان کرد: در دفاع مقدس با اینکه تجهیزات ایران در قبال عراق قابل مقایسه نبود، اما جوانان در آن دوره منتظر موشک و سلاح ننشستند، بلکه با روحیه انقلابی بر دشمن پیروز شدند، بطوریکه ارتش عراق سه بار کامل منهدم شد و از نو بازسازی شد.
شادمانی ادامه داد: در حال حاضر ایران اسلامی در اوج اقتدار است، کشوری که در حال سقوط بود امروز پر از قاسم سلیمانی است و این برگرفته از قدرت انقلاب اسلامی است.
معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح افزود: امروز در سوریه و عراق یک نیروی انقلابی بسیجی در حال شکل گیری است و حزب الله لبنان هم چندین سال است که همسو با جریان انقلاب پیش می رود، در منطقه چنین جریان هایی اتفاق افتاده و این جریان ها در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
شادمانی اذعان کرد: اما این دلیل بر این نیست که دشمن در جاهایی موفقیت نداشته بلکه در زمینه هایی موفق به ترویج فساد، بی عفتی، پول دوستی و تجمل گرایی شده است.
معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح در نهایت با اشاره به مشخص بودن مسیر درست گفت: اگر به زندگی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب رجوع کنیم متوجه می شویم که در عصر حاضر هم می شود علی وار زندگی کرد.
وی ابراز کرد: امروز دشمن ما رژیم صهیونیستی، از هر زمانی دل آشوب تر است.

گفتنی است، مراسم یادواره 13 شهید روستای دینگله کهریز همدان هرساله برگزار می‌گردد و امسال نیز نامگذاری خیابان و کوچه‌های این روستا با نام این شهیدان صورت گرفته است.
captcha