دانش‌آموزان قرچكی راهی يادمان‌های شهدا شدند + عکس
کد خبر: 3653868
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

دانش‌آموزان قرچكی راهی يادمان‌های شهدا شدند + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر امروز از گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک به مناطق عملیاتی غرب کشور با هدف آشنایی با دوران دفاع مقدس اعزام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسئولان قرچک با حضور در گلزار شهدای اين شهرستان، اولین گروه از دانش‌آموزان دختر را طی مراسم باشکوهی به يادمان شهدا و مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بدرقه کردند.
در این مراسم فرمانده نيروی انتظامی، جانشين فرمانده سپاه قرچک، مدير آموزش و پرورش، ديگر مسئولان محلی و جمع کثیری از خانواده‌های دانش‌آموزان حضور داشتند.
این دانش‌آموزان با حضور در گلزار شهدای گمنام قرچک در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.
سروان علی‌اصغر شهيری، جانشين سپاه 15 خرداد در این مراسم گفت: راهيان نور مظهر پاسداشت مجاهدت‌های فرزندان قهرمان اين ملت در هشت سال دفاع مقدس است كه به ما ارزانی شده است.
وی ادامه داد: راهيان نور بستری برای ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و تربيت جهادی و انقلابی نسل جوان و آينده است.
شهيری مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس را یادگار عزت و سربلندی ملت ایران دانست و اظهار كرد: هرگز نباید رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ايثارگران را فراموش کرد.
اين مقام مسئول در پايان تصريح كرد: اين سفر معنوی زمينه‌ساز خلق حماسه‌های بی‌نظير ديگر در عرصه‌های مختلف مخصوصاً جهاد كبير خواهد بود.
یادآور می‌شود، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوی فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.





محمد فرخی
captcha